Eilen illalla luuttusin lattioita puoleen yöhön. Konttailin kaikki nurkat ja jalkalistat. Sitä kun voi tehdä hiljaa illemmallakin. Aamulla sitten imuroin matot ja sohvan + nojatuolit. Kaikki noin 30 askartelulaatikkoa on sängynpäällä makkarissa. Pistän ne kohta pinoon makkarin nurkkaan. Kaikki mahdollinen on pantu pois näkyviltä. Kylläpäs onkin mukava kun on siistiä ja puhdasta. Viime kesän vierailulla vanhinsisko ei löytänyt muuta moitittavaa meillä kuin että olkkarin toisen maton hapsuja ei ollut kammattu  :(    Enpä kyllä taida kammata niitä nytkään.

Vierailulle tulevat siis vanhinsisko, 80v, ja pikkusisko, 63v. Vanhinsisko haluaa käydä kylässä veljellämme. En kyllä ymmärrä miksi sitä pitää joka vuosi siellä rampata. Viime vuonnahan me käytiin veljen luona (mulla matkaa sinne noin 5 kilometriä). Silloin vanhinsisko siivosi siellä koko ajan, pesi kahvipannun ja kupit ennenkuin juotiin kahvit. On nyt uhannut tulla siivoamaan paremmin. No, varmaan vanhapoikaveli saattaa tykätäkin kun joku siivoaa ja laittaa paikat kuntoon. Minä olen laittanut parvekkeelle tikkaat, että jos siivousintoa riittää niin mulla saa pestä parvekelasit ja  ikkunat. Pestäviä pintoja on 48, joten tervetuloa vaan   :=)))   Siis mulla on ikkunat pesemättä ja odotan mielenkiinnolla millaisia kommentteja saan huushollin pidosta.

Niin, ja velipoika ei tiedä tulevista vieraista mitään, eikä ole tarkoitus ilmoittaakaan etukäteen.