Tänään on ollut tuulinen ja sateinen päivä. Olen istunut tietokoneella kellon ympäri ja istun vielä muutaman tunnin. Olen tutkiskellut sukujuuriani ja olen aivan täpinöissäni kun olen löytänyt valmiiksi tutkittuna omien esivanhempieni polkuja jopa 1400-luvulle. Netistä löytyy paljon tietoa ja keskustelupalstoilla voi kysellä lisää. Murhiakin on tullut jo aika lähelle, tietäähän sen kun on pohojolaasta sukua. Lukasepa vaikka tästä .

Hiskistä voi etsiä kirkonkirjatietoja. Family Searchista löytyy myös paljon tietoja.  Armeijan katselmustietoja löytyy myös. Amerikkaan menneitä löytyy Ellisin kirjoista.  Katihasta löytyy tietoa Karjalan asukkaista.  Amerikkalaisia juuria etsitään myös kysellen. Keskustelupalstojakin on useampia, sukuhakurisukufoorumidigifoorumi.  Sukututkijoiden tekemiä sukututkimusaineistojakin löytyy. Digiarkistosta löytyy kuntakohtaisia kirkonkirjoja ja henkikirjoja ym.  Monta, monta muutakin paikkaa löytyy ja toki voi ihan googlettaa. Minä laitan usein hakuun tyyliin "suku virtanen", niin se rajaa hiukan pois kauppaliikkeitten mainoksia ja kilpailutuloksia ym.