Minulla oli muutama kerä lankaa matkalla mukana. Sain valmiiksi kolme paria. Kaksi paria jäi vähän vaille kun lanka loppui. Koska minulla oli mukana vain yhdet puikot (?) niin keskeneräiseen siniharmaaseen sukkaan kudoin pari kerrosta valkoisella ja vedin sitten langan silmukoitten läpi. Näin sain sitten kotona silmukat poimittuan kunnolla puikoille.Siniharmaaseen minulla on kotona samaa lankaa, mutta mustaa Maija-lankaa pitänee ostaa vielä kerä, että saa sukkaparin valmiiksi.

Koska olin Madeiralla kolmatta kertaa, niin ei tullut osteltua juurikaan tuomisia (vähän suklaata Kristiinalle *vinks*) ja pullo madeiraa kentältä. Itselleni kuitenkin ostin jouluisen pöytäliinan ja pari pientä. Liinat ei ole mitään hienoa käsityötä vaan ihan keinokuituisen tuntuisia. Minulla on vastaava pääsiäisliina ja se on osoittautunut helpoksi siistiä kun pintaa kostealla pyyhkäisemällä lähtee tahrat.