Äh ja puh ja kääk. Tänään piti poiketa pankin tallelokerolla. Nykyään sinnekin pitää ottaa asiointijonotusnumero. Jonotus meni sekaisin just mun kohdalla. kääk. Eipä lokero kaan auennut ilman parinkin henkilön apua. Lokerossa ei sitten ollutkaan niitä papereita, joita olin hakemassa. Kun olin lokerointini tehnyt, niin lokero ei mennyt lukkoon pankkihenkilöiden avustuksellakaan ja avainkin jäi kiinni lokeron oveen. Piti sitten lopettaa vanha lokero ja avata uusi. Pankkitoimihenkilö sitten kertoi ystävällisesti,  että ei laskuta ylimääräistä lokeron vaihdosta (!). Sain kyllä lohdutukseksi kahvipaketin, kiitos. Pankin osuus reissusta oli 1,5 tuntia.

Parkkiaika oli mennyt niin vähiin, että en viereiseen kauppaan vaan isompaan markettiin. Kassalla kone piippasi jotain " ei maksusuorituksia" tms. Olen ilmeiseti jättänyt siirtämättä rahaa sille korttitilille. No, toisella kortilla sain maksettua. Olin ostanut pakasteita, jotka kassa ystävällisesti laittoi muovipusseihin ettei muut ostokset kastu. Kotona sitten laitoin ostoksia kaappeihin ja etsiskelin aikani toista pakastepussia. Olin ihan varmasti ottanu sen mukaan autoon. Kesti hetken ennenkuin tajusin, että olin jo laittanut sen pussin pakasteineen pakastimeen.

Niin, ja kirje, jota olin viemässä postiin, on täällä kotona tässä tietsikan vieressä. Taidan keittää kahvit ja mennä parvekkelle nuokkumaan 28 asteen lämpöön. Saa pehmetä loputkin päästä.